• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Wzięliśmy udział w ogólnopolskim turniej…

Wzięliśmy udział w ogólnopolskim turnieju gier komputerowych online „PREDATOR GAMES

W październiku i listopadzie grupa uczniów naszej szkoły wzięła udział w ogólnopolskim turnieju gier komputerowych online, który odbył się w ramach projektu „PREDATOR GAMES. Turniej został objęty patronatem Ministerstwa Edukacji...

Więcej...

Konkurs plastyczny "Rodzina łączy p…

Konkurs plastyczny "Rodzina łączy pokolenia"

Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w konkursie plastycznym "Rodzina łączy pokolenia" organizowanym w ramach Starogardzkich Dni Rodziny 2024r. Nagrodzeni uczniowie z naszej szkoły to: Cezary Kobiela, Kalina Meka oraz Liliana...

Więcej...

Klasa 4b na wycieczce i malowaniu pierni…

Klasa 4b na wycieczce i malowaniu pierników

Wyjście klasy 4b do kina na film świąteczny, gorącą czekoladę i wypiekanie pierników.

Więcej...

"Boskie spotkanie na Olimpie" …

"Boskie spotkanie na Olimpie" w klasach 5b i 5c

W klasach 5b i 5c odbyło się boskie spotkanie na Olimpie w ramach języka polskiego. Uczniowie wcielili się w bogów greckich i odegrali scenki.

Więcej...

Wycieczka do Gdańska

Wycieczka do Gdańska

Wyjazd do Gdańska rozpoczęliśmy od odwiedzenia Hevelianum. Zwiedzaliśmy tam wystawę "Z energią". Czym jest ciepło, czy wiązka światła wprawi w ruch samolot i jak zanieczyszczenie naszej planety widać z perspektywy kosmosu?

Więcej...

Żywa lekcja historii w Starogardzkim Bra…

Żywa lekcja historii w Starogardzkim Bractwie Kurkowym

Dnia 3 grudnia klasa 6B odwiedziła Starogardzkie Bractwo Kurkowe. Była to niezwykle ciekawa i pouczająca wizyta, podczas której uczniowie mieli okazję dowiedzieć się, jak powstało bractwo oraz na czym polega...

Więcej...

Projektowanie modeli 3D

Projektowanie modeli 3D

Klasa 6a i 6b na lekcjach informatyki wykorzystując darmowe oprogramowanie tworzy wirtualne modele 3D. Mieliśmy dwa tematy do realizacji: "dom moich marzeń oraz pokój nastolatka".

Więcej...

Wycieczka do Fabryki Elfów

Wycieczka do Fabryki Elfów

2 grudnia 2024 roku uczniowie klas drugich wyruszyli na niezwykłą wycieczkę do Fabryki Elfów w Gdańsku. Już o godzinie 6:00 zaspane, ale podekscytowane dzieciaki wraz z opiekunami zajęły miejsca w...

Więcej...

Andrzejkowy Turniej Rummikub

Andrzejkowy Turniej Rummikub

Andrzejkowy Turniej Rummikub już za nami! W czwartek 28 listopada 2024r. rywalizowało ze sobą 24 fanów Rummikuba. Kolejny raz przekonaliśmy się, że Rummikub to gra, dla której wiek nie ma...

Więcej...

Bezpieczeństwo

Akcja „Moc Bazera czyni bohatera”

      Nasza Szkoła przystąpiła do akcji „Moc Bazera czyni bohatera”. Jest to kampania społeczno-edukacyjna mająca na celu przeciwdziałanie przemocy wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcja rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku i potrwa do grudnia 2013 roku, a swym zasięgiem obejmuje Trójmiasto i okolice.

Więcej informacji na temat naszego udziału w akcji „Moc Bazera czyni bohatera”.


O BEZPIECZEŃSTWO DBAMY ZAWSZE

Prezentacja zasad bezpieczeństwa (Prezentacja MS PowerPoint)
Quiz (plik MS Word)

 

KONKURS BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ

    Nasza szkoła w okresie od 10 października 2012r. do 31 marca 2013r. wykonywała zadania przewidziane regulaminem konkursu Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń.
    Konkurs zorganizowała redakcja miesięcznika Perspektywy Europejskie, Fundacja Państwo Obywatelskie oraz Komitet Honorowy.

 

Regulamin II Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół wszystkich rodzajów i stopni, pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ. (plik pdf)


Link do projektu Bezpieczna Szkoła:  www.bezpieczna-szkola.com


Zbiorcza informacja o wykonaniu zadań konkursowych. (plik pdf)

 

Zadanie 1
Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów wg układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 2
Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości). Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac wg wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu. (plik pdf)

Zadanie 3
Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 4
Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta” – język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego …” Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 5
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze – jak się przed tym bronić? Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 6
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciśnięciem do „paczki”. Wskazany udział specjalisty ds.. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 7
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 8
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”, gdzie szukać pomocy? Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych. (plik pdf)

Zadanie 9
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia …. Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne. (plik pdf)

Zadanie 10
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącego kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. (plik pdf)

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour