• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Sukces w XXI Powiatowym Konkursie Ortogr…

Sukces w XXI Powiatowym Konkursie Ortograficznym „Dyktando Kociewskie”

Z dumą informujemy, że uczeń klasy 3a, Antoni Lutka, zdobył III miejsce w XXI Powiatowym Konkursie Ortograficznym „Dyktando Kociewskie”. Było to wyjątkowo trudne dyktando, wymagające doskonałej znajomości zasad ortografii.

Więcej...

IV edycja Szkolnego Dyktanda Ortograficz…

IV edycja Szkolnego Dyktanda Ortograficznego „Mistrz Ortografii"

17 października odbyła się IV edycja Szkolnego Dyktanda Ortograficznego „Mistrz Ortografii" Celem konkursu jest promowanie umiejętności w zakresie stosowania zasad ortograficznych.

Więcej...

Żywa lekcja historii pt. „Droga do niepo…

Żywa lekcja historii pt. „Droga do niepodległości”

12 listopada chętni uczniowie brali udział w lekcji żywej historii  pt. „Droga do niepodległości”. Lekcję poprowadził Pan Damian Klinkosch z Agencji Artystycznej „Atena”.

Więcej...

Uczniowie klas młodszych w ogólnopolskim…

Uczniowie klas młodszych w ogólnopolskim programie edukacyjnym "Śniadanie daje moc"

Na początku listopada uczniowie klas młodszych po raz kolejny uczestniczyli w ogólnopolskim programie edukacyjnym "Śniadanie daje moc". Celem akcji jest promowanie zasad zdrowego odżywiania oraz zwiększenie świadomości uczniów na temat...

Więcej...

Szkolne Koło czytelniczo-turystyczne ucz…

Szkolne Koło czytelniczo-turystyczne uczestniczyło w "Imprezie na Orientację"

11 listopada uczennice koła czytelniczo-turystycznego świętowały aktywnie podczas Imprezy na Orientację na terenie okolic Kręgskiego Młyna. Chociaż pogoda była prawdziwie listopadowa, to nie brakowało dobrego nastroju, a na mecie pysznych...

Więcej...

Pomoc dla powodzian

Pomoc dla powodzian

Drodzy Rodzice i Uczniowie, z całego serca pragniemy podziękować za Wasze zaangażowanie i wsparcie w naszej akcji pomocy powodzianom. Dzięki Waszej hojności i otwartości na potrzeby innych udało nam się zebrać...

Więcej...

Dzień Szalonego Ubioru oraz Dzień Dyni

Dzień Szalonego Ubioru oraz Dzień Dyni

30 października świętowaliśmy w naszej szkole Dzień Szalonego Ubioru oraz Dzień Dyni zainicjowane przez Samorząd Uczniowski.

Więcej...

Klasa 3a w Teatrze Muzycznym w Gdyni

Klasa 3a w Teatrze Muzycznym w Gdyni

29 października uczniowie klasy 3a mieli okazję odwiedzić Teatr Muzyczny w Gdyni, gdzie obejrzeli mini musical przygodowy zatytułowany „Tylko grzecznie”.

Więcej...

Klasa 4B w "Kuchni Pana Kleksa…

Klasa 4B w "Kuchni Pana Kleksa"

Na lekcji języka polskiego uczniowie klasy 4b przygotowali magiczne dania prosto z kuchni pana Kleksa.

Więcej...

Bezpieczeństwo

Akcja „Moc Bazera czyni bohatera”

      Nasza Szkoła przystąpiła do akcji „Moc Bazera czyni bohatera”. Jest to kampania społeczno-edukacyjna mająca na celu przeciwdziałanie przemocy wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcja rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku i potrwa do grudnia 2013 roku, a swym zasięgiem obejmuje Trójmiasto i okolice.

Więcej informacji na temat naszego udziału w akcji „Moc Bazera czyni bohatera”.


O BEZPIECZEŃSTWO DBAMY ZAWSZE

Prezentacja zasad bezpieczeństwa (Prezentacja MS PowerPoint)
Quiz (plik MS Word)

 

KONKURS BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ

    Nasza szkoła w okresie od 10 października 2012r. do 31 marca 2013r. wykonywała zadania przewidziane regulaminem konkursu Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń.
    Konkurs zorganizowała redakcja miesięcznika Perspektywy Europejskie, Fundacja Państwo Obywatelskie oraz Komitet Honorowy.

 

Regulamin II Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół wszystkich rodzajów i stopni, pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ. (plik pdf)


Link do projektu Bezpieczna Szkoła:  www.bezpieczna-szkola.com


Zbiorcza informacja o wykonaniu zadań konkursowych. (plik pdf)

 

Zadanie 1
Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów wg układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 2
Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości). Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac wg wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu. (plik pdf)

Zadanie 3
Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 4
Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta” – język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego …” Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 5
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze – jak się przed tym bronić? Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 6
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciśnięciem do „paczki”. Wskazany udział specjalisty ds.. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 7
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 8
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”, gdzie szukać pomocy? Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych. (plik pdf)

Zadanie 9
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia …. Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne. (plik pdf)

Zadanie 10
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącego kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. (plik pdf)

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour