• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Dzień Języka Ojczystego

Dzień Języka Ojczystego

21 lutego, obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego.Dbajmy o nasz język i poprawną polszczyznę każdego dnia! Poniżej mała ściąga dla wszystkich.

Więcej...

Dyskoteka karnawałowa

Dyskoteka karnawałowa

13 lutego odbyła się w naszej szkole dyskoteka karnawałowa. Było tanecznie, kolorowo i wesoło :)

Więcej...

Podsumowanie pierwszego półrocza roku sz…

Podsumowanie pierwszego półrocza roku szkolnego 2023/2024

W piątek, tuż przed feriami zimowymi odbyło się krótkie podsumowanie półrocza roku szkolnego 2023/2024. Wyróżnione zostały osoby z najwyższymi wynikami w nauce oraz najwyższą frekwencją.

Więcej...

Wprowadzenie do biblioteki klas I

Wprowadzenie do biblioteki klas I

W piątek przed feriami uczniowie klas pierwszych mieli możliwość pierwszy raz wypożyczyć książki z biblioteki szkolnej. Po krótkim wprowadzeniu dzieci samodzielnie dokonywały wyborów interesujących ich książek.

Więcej...

Kreatywne lekcje geografii

Kreatywne lekcje geografii

· Geografia, modele wulkanów klasa 7a i 7b.· Model układu słonecznego klasy 6a,6b,6c.· Modele poziomicowe ukształtowania powierzchni klasy 5.

Więcej...

Sukces w Plebiscycie Edukacyjnym Dzienni…

Sukces w Plebiscycie Edukacyjnym Dziennika Bałtyckiego

Taka mała szkółka, a tak wiele oddanych głosów! Wczoraj odbyła się gala plebiscytu "Dziennika Bałtyckiego", gdzie w kategorii SZKOŁA ROKU 2023 uzyskaliśmy: 1 miejsce w powiecie starogardzkim 3 miejsce w województwie pomorskim

Więcej...

Karnawał 2024

Karnawał 2024

24 stycznia w naszej szkole świętowaliśmy Karnawał 2024 :) Kolorowy bal karnawałowy prowadził dla naszych uczniów DJ Darius  https://www.facebook.com/djdarius81/ 

Więcej...

Pasowanie na czytelnika

Pasowanie na czytelnika

W bibliotece szkolnej odbyło się pasowanie na czytelnika uczniów klas pierwszych. Uczennice koła czytelniczo-turystycznego zaprezentowały w przedstawieniu 4 bajki, których tytuły dzieci miały za zadanie odgadnąć. Wszyscy pierwszoklasiści doskonale poradzili...

Więcej...

Z odwiedzinami u kuracjuszy MEDPHARMA

Z odwiedzinami u kuracjuszy MEDPHARMA

Dnia 20 grudnia odwiedziliśmy Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne MEDPHARMA. Nasi uczniowie zaprezentowali kuracjuszom świąteczne przedstawienie "Zamieszanie w Laponii".  W Medpharmie gościliśmy już po raz drugi i tym razem, czuliśmy ogromną sympatię i...

Więcej...

Starogardzki Quest Społeczny

Starogardzki Quest Społeczny

Mamy drugi quest na terenie miasta! Wczoraj nastąpiła inauguracja i beta testy Starogardzkiego Questu Społecznego.   Kilkadziesiąt osób odbyło podróż śladami miejsc ważnych społecznie i kulturalnie dla lokalnej społeczności.

Więcej...

Bezpieczeństwo

Akcja „Moc Bazera czyni bohatera”

      Nasza Szkoła przystąpiła do akcji „Moc Bazera czyni bohatera”. Jest to kampania społeczno-edukacyjna mająca na celu przeciwdziałanie przemocy wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcja rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku i potrwa do grudnia 2013 roku, a swym zasięgiem obejmuje Trójmiasto i okolice.

Więcej informacji na temat naszego udziału w akcji „Moc Bazera czyni bohatera”.


O BEZPIECZEŃSTWO DBAMY ZAWSZE

Prezentacja zasad bezpieczeństwa (Prezentacja MS PowerPoint)
Quiz (plik MS Word)

 

KONKURS BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ

    Nasza szkoła w okresie od 10 października 2012r. do 31 marca 2013r. wykonywała zadania przewidziane regulaminem konkursu Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń.
    Konkurs zorganizowała redakcja miesięcznika Perspektywy Europejskie, Fundacja Państwo Obywatelskie oraz Komitet Honorowy.

 

Regulamin II Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół wszystkich rodzajów i stopni, pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ. (plik pdf)


Link do projektu Bezpieczna Szkoła:  www.bezpieczna-szkola.com


Zbiorcza informacja o wykonaniu zadań konkursowych. (plik pdf)

 

Zadanie 1
Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów wg układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 2
Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości). Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac wg wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu. (plik pdf)

Zadanie 3
Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 4
Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta” – język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego …” Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 5
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze – jak się przed tym bronić? Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 6
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciśnięciem do „paczki”. Wskazany udział specjalisty ds.. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 7
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 8
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”, gdzie szukać pomocy? Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych. (plik pdf)

Zadanie 9
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia …. Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne. (plik pdf)

Zadanie 10
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącego kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. (plik pdf)

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour