|
Obejrzeliśmy przedstawienie teatralne …
13 grudnia 2024 r. uczniowie klas 4-6 wzięli udział w przedstawieniu "W 80 dni dookoła świata" Teatru Muzycznego Forte w kinie Sokół. Więcej...Świąteczna magia w klasie 2c!
12 grudnia uczniowie klasy 2c wraz z rodzicami wzięli udział w pełnych radości i kreatywności warsztatach świątecznych „Magia Świąt”. Podczas tego wyjątkowego spotkania powstawały przepiękne ozdoby i stroiki, które wprowadziły... Więcej...Mikołaj moich marzeń
11 grudnia klasy 2a i 2c miały okazję uczestniczyć w wyjątkowych Mikołajkach zorganizowanych przez Straż Miejską w Starogardzie Gdańskim. Atmosfera była magiczna, a atrakcji nie brakowało! Dzieci odwiedził sam Święty... Więcej...Wzięliśmy udział w ogólnopolskim turniej…
W październiku i listopadzie grupa uczniów naszej szkoły wzięła udział w ogólnopolskim turnieju gier komputerowych online, który odbył się w ramach projektu „PREDATOR GAMES. Turniej został objęty patronatem Ministerstwa Edukacji... Więcej...Konkurs plastyczny "Rodzina łączy p…
Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w konkursie plastycznym "Rodzina łączy pokolenia" organizowanym w ramach Starogardzkich Dni Rodziny 2024r. Nagrodzeni uczniowie z naszej szkoły to: Cezary Kobiela, Kalina Meka oraz Liliana... Więcej...Klasa 4b na wycieczce i malowaniu pierni…
Wyjście klasy 4b do kina na film świąteczny, gorącą czekoladę i wypiekanie pierników. Więcej..."Boskie spotkanie na Olimpie" …
W klasach 5b i 5c odbyło się boskie spotkanie na Olimpie w ramach języka polskiego. Uczniowie wcielili się w bogów greckich i odegrali scenki. Więcej... |
Uczniowie z klasy 5a i 5b podczas cotygodniowych zajęć „Robotyka i programowanie” naukę programowania zapoczątkowali z aplikacją SkriApp, po nich przyszedł czas na samodzielne budowanie robotów edukacyjnych SkriBot, które okazały się dużym wyzwaniem. Zajęcia angażowały uczniów do rozwiązywania kolejnych zadań oraz pobudzały ich kreatywność i zdolność logicznego myślenia. Okazało się, że nauka może być świetną zabawą.
W ramach projektu ,,Laboratoria przyszłości” została zakupiona między innymi drukarka 3D, która wzbudziła ogromne zainteresowanie uczniów. Uczniowie mogli zobaczyć elementy do druku oraz decydować o wielkości projektowanego modelu. Drukarka 3D na pewno będzie urozmaiceniem na lekcjach informatyki i nie tylko.
Uczniowie klasy szóstej i siódmej zostali wprowadzeni w świat modelowania 3D. Na lekcjach informatyki wykonali swoje pierwsze projekty w programie Tinkercad. Jest to darmowy program do modelowania 3D online, który działa w przeglądarce internetowej. Uczniowie zapoznali się z możliwościami wykorzystania drukarki 3D. Mieli okazję zobaczyć efekty pracy drukarki 3D – wydrukowaliśmy jeden z projektów znajdujących się w bibliotece modeli. Na drukowanie projektów stworzonych przez uczniów przyjdzie w kolejnych miesiącach.
No właśnie! Świat VR (z ang. virtual reality) ma wiele możliwości. Może być stosowany do prowadzenia lekcji, projektowania modeli 3D, prowadzenia obliczeń, rysowania, tworzenia różnych koncepcji lub – po prostu – grania w gry.
Na przykład:
wirtualna podróż do Londynu i nauka angielskiego,
projektowanie modeli 3D (budynki, meble),
ćwiczenia pracy w grupie (6 osób naraz może połączyć się w jednym kręgu),
lekcje geografii (podróż „palcem po mapie”),
lekcje biologii (życie zwierząt obserwowane „z bliska),
Pomoce edukacyjne zostały zakupione z w ramach rządowego programu #LaboratoriaPrzyszłości.