• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Dzień Dziecka w Środowiskowym Domu Pomoc…

Dzień Dziecka w Środowiskowym Domu Pomocy Społecznej

Klasy 4a i 4b wzięły udział w uroczystych obchodach Dnia Dziecka w Środowiskowym Domu Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim.

Więcej...

Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego ''…

Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego ''WIOSENNY PEJZAŻ NA KOCIEWIU''

Wiosna to pora roku, która inspiruje do twórczości plastycznej. Wszystko staje się kolorowe i pachnące. W tegorocznym wiosennym konkursie plastycznym pt. „WIOSENNY PEJZAŻ NA KOCIEWIU‘’ zorganizowanym przez wychowawców świetlicy wzięło udział...

Więcej...

Tworzymy animacje poklatkowe w programie…

Uczniowie klasy 5C nie nudzą się na lekcjach informatyki:-) Tworzymy animacje poklatkowe w programie PIVOT. Aplikacja nie posiada funkcji tweeningu, cały proces jest prosty i intuicyjny, a jednocześnie atrakcyjny dla ucznia....

Więcej...

Akcja "KAWIARENKA DLA DWÓJECZKI…

Akcja "KAWIARENKA DLA DWÓJECZKI"

Z całego serca dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w naszą akcję "KAWIARENKA DLA DWÓJECZKI"! Dzięki pomocy rodziców, uczniów i nauczycieli wszystko wyszło wspaniale – atmosfera była cudowna, a stoły uginały...

Więcej...

Świetliki, klasa 2 b i wszystkie dzieci …

Świetliki, klasa 2 b i wszystkie dzieci składają serdeczne życzenia wszystkim Mamom

Kochane Mamy! Z okazji Waszego święta życzenia płyną prosto z serca: zdrowia, uśmiechu i dużo radości, spełnienia marzeń i wielkiej miłości! Dziękujemy za Waszą troskę i codzienną opiekę, za ciepły uśmiech i pomocną rękę. Jesteście dla nas...

Więcej...

Barwy empatii - konkurs plastyczny i lit…

Barwy empatii - konkurs plastyczny i literacki

25 maja odbył się piknik dla pacjentów i ich rodzin Fundacji Kociewiacy dla Hospicjum, kończący akcję Kolorowe Łąki dla Hospicjum. Podczas wydarzenia wystąpili uczestnicy konkursu muzycznego, a także zostały wręczone nagrody...

Więcej...

Spotkanie z przedstawicielami Towarzystw…

Spotkanie z przedstawicielami Towarzystwa Opieki Nad Zwierzętami

Dnia 23 maja 2025r. w naszej szkole gościliśmy inspektorów Towarzystwa Opieki Nad Zwierzętami. Inspektorzy przeprowadzili wartościowe zajęcia edukacyjne, dotyczące właściwej opieki nad zwierzętami oraz przedstawili niewłaściwe zachowania ludzi wobec zwierząt,...

Więcej...

Wycieczka klas 5 do Torunia

Wycieczka klas 5 do Torunia

19 maja klasy piąte uczestniczyły w wycieczce do Torunia. Pierwszym punktem wycieczki było Planetarium. Obejrzeliśmy tam piękną projekcję. Potem przeszliśmy się z panią przewodnik po Starym Mieście.

Więcej...

Klasa 6B na wycieczce w Łebie

Klasa 6B na wycieczce w Łebie

W dniach 14–16 maja klasa 6B wybrała się na wycieczkę do Łeby. Już sama podróż była ekscytująca – jechaliśmy pociągiem, co dla wielu z nas było dodatkową atrakcją. Podczas pobytu...

Więcej...

Projekt klas ósmych - miniatury zabytków architektury Polski


     Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania.

Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji z różnych źródeł. W pracy metodą projektu uczniowie w szczególności uczą się:

• podejmowania decyzji:  sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;

•poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;

•przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem

prowadzącym projekt;

•prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;

•oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).

Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania. Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji
z różnych źródeł. W pracy metodą projektu u
czniowie w szczególności uczą się:

podejmowania decyzji: sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;

poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;

przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem

prowadzącym projekt;

prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;

oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).

 

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour