|
Dzień Dziecka w Środowiskowym Domu Pomoc…
![]() Klasy 4a i 4b wzięły udział w uroczystych obchodach Dnia Dziecka w Środowiskowym Domu Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim. Więcej...Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego ''…
![]() Wiosna to pora roku, która inspiruje do twórczości plastycznej. Wszystko staje się kolorowe i pachnące. W tegorocznym wiosennym konkursie plastycznym pt. „WIOSENNY PEJZAŻ NA KOCIEWIU‘’ zorganizowanym przez wychowawców świetlicy wzięło udział... Więcej...Tworzymy animacje poklatkowe w programie…
Uczniowie klasy 5C nie nudzą się na lekcjach informatyki:-) Tworzymy animacje poklatkowe w programie PIVOT. Aplikacja nie posiada funkcji tweeningu, cały proces jest prosty i intuicyjny, a jednocześnie atrakcyjny dla ucznia.... Więcej...Akcja "KAWIARENKA DLA DWÓJECZKI…
![]() Z całego serca dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w naszą akcję "KAWIARENKA DLA DWÓJECZKI"! Dzięki pomocy rodziców, uczniów i nauczycieli wszystko wyszło wspaniale – atmosfera była cudowna, a stoły uginały... Więcej...Świetliki, klasa 2 b i wszystkie dzieci …
![]() Kochane Mamy! Z okazji Waszego święta życzenia płyną prosto z serca: zdrowia, uśmiechu i dużo radości, spełnienia marzeń i wielkiej miłości! Dziękujemy za Waszą troskę i codzienną opiekę, za ciepły uśmiech i pomocną rękę. Jesteście dla nas... Więcej...Barwy empatii - konkurs plastyczny i lit…
![]() 25 maja odbył się piknik dla pacjentów i ich rodzin Fundacji Kociewiacy dla Hospicjum, kończący akcję Kolorowe Łąki dla Hospicjum. Podczas wydarzenia wystąpili uczestnicy konkursu muzycznego, a także zostały wręczone nagrody... Więcej...Spotkanie z przedstawicielami Towarzystw…
![]() Dnia 23 maja 2025r. w naszej szkole gościliśmy inspektorów Towarzystwa Opieki Nad Zwierzętami. Inspektorzy przeprowadzili wartościowe zajęcia edukacyjne, dotyczące właściwej opieki nad zwierzętami oraz przedstawili niewłaściwe zachowania ludzi wobec zwierząt,... Więcej...Wycieczka klas 5 do Torunia
![]() 19 maja klasy piąte uczestniczyły w wycieczce do Torunia. Pierwszym punktem wycieczki było Planetarium. Obejrzeliśmy tam piękną projekcję. Potem przeszliśmy się z panią przewodnik po Starym Mieście. Więcej...Klasa 6B na wycieczce w Łebie
![]() W dniach 14–16 maja klasa 6B wybrała się na wycieczkę do Łeby. Już sama podróż była ekscytująca – jechaliśmy pociągiem, co dla wielu z nas było dodatkową atrakcją. Podczas pobytu... Więcej... |
Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania.
Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji z różnych źródeł. W pracy metodą projektu uczniowie w szczególności uczą się:
• podejmowania decyzji: sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;
•poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;
•przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem
prowadzącym projekt;
•prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;
•oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).
Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania. Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji
z różnych źródeł. W pracy metodą projektu uczniowie w szczególności uczą się:
• podejmowania decyzji: sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;
•poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;
•przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem
prowadzącym projekt;
•prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;
•oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).