• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

"Dzień przekąsek"

"Dzień przekąsek"

Nasi uczniowie chętnie podejmują kulinarne inicjatywy w szkole. Tym razem klasa 4B umiliła nam przerwy akcją "Dzień przekąsek" serwując słodkie przekąski. 

Więcej...

Dzień Ziemi - „NASZA MOC, NASZA PLANETA”

Dzień Ziemi - „NASZA MOC, NASZA PLANETA”

Od 55 lat co roku, na całym świecie, obchodzony jest Dzień Ziemi. W naszej szkole świętowaliśmy dzisiaj: 23 kwietnia. Dzień Ziemi ma na celu propagowanie życia w zgodzie ze środowiskiem...

Więcej...

Klasa 4a na warsztatach w Castoramie

Klasa 4a na warsztatach w Castoramie

Kolejni uczniowie naszej szkoły – tym razem klasa 4a -  mieli możliwość uczestniczyć w warsztatach kreatywnych „Majsterkowo” organizowanych przez sklep Castorama w Starogardzie. Warsztaty „Majsterkowo” uczą praktycznego korzystania z narzędzi...

Więcej...

Wielkanocna gra terenowa „Tropem Tajemni…

Wielkanocna gra terenowa „Tropem Tajemniczego Hasła” w klasie 3a

16 kwietnia uczniowie klasy 3a wzięli udział w wielkanocnej grze terenowej pod hasłem „Tropem Tajemniczego Hasła”. W rolę prowadzących wcieliły się dwa urocze zajączki wielkanocne, które przygotowały dla dzieci serię...

Więcej...

Wiosenna świetlica

Wiosenna świetlica

Wiosna to idealny moment na naukę o przyrodzie.  W ramach tych zajęć dzieci zapoznały się z zasadami ekologii i bioróżnorodności. Ostatnio w naszej świetlicy dzieci mogły poczuć się jak prawdziwi...

Więcej...

Kociewiacy dla hospicjum

Kociewiacy dla hospicjum

16 kwietnia przekazaliśmy dary dla Starogardzkiego Hospicjum w ramach akcji #KociewiacydlaHospicjum. Dziękujemy wszystkim za wszystkim darczyńcom za wsparcie szkolnej akcji pomocy.

Więcej...

Wielkanocne śniadanie

Wielkanocne śniadanie

16 kwietnia klasa 2c przeżyła wyjątkowy, pełen radości dzień wielkanocny. Uczniowie rozpoczęli go wspólnym śniadaniem, podczas którego mogli skosztować pysznych potraw i spędzić czas w miłej, świątecznej atmosferze.

Więcej...

Podsumowanie XVI edycji Konkursu na Koci…

Podsumowanie XVI edycji Konkursu na Kociewską Palmę Wielkanocną

W sobotę, 12 kwietnia 2025 w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Starogardzie Gdańskim miało miejsce podsumowanie XVI edycji Konkursu na Kociewską Palmę Wielkanocną.

Więcej...

VIII Rejonowy Konkurs Języka Angielskieg…

VIII Rejonowy Konkurs Języka Angielskiego klas III

W czwartek 10 kwietnia 2025 roku o godzinie 12:00 odbył się VIII Rejonowy Konkurs Języka Angielskiego klas III. W tym roku zgłosiło się 22 uczestników z okolicznych szkół.

Więcej...

Projekt klas ósmych - miniatury zabytków architektury Polski


     Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania.

Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji z różnych źródeł. W pracy metodą projektu uczniowie w szczególności uczą się:

• podejmowania decyzji:  sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;

•poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;

•przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem

prowadzącym projekt;

•prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;

•oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).

Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania. Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji
z różnych źródeł. W pracy metodą projektu u
czniowie w szczególności uczą się:

podejmowania decyzji: sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;

poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;

przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem

prowadzącym projekt;

prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;

oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).

 

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour