• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Uczniowie klas VIII uczestniczyli w wars…

Uczniowie klas VIII uczestniczyli w warsztatach „Twoje decyzje, Twoja przyszłość – co się dzieje, gdy wchodzimy w konflikt z prawem? Kurator – wróg czy sprzymierzeniec?”

14 listopada Uczniowie klas VIII wraz z wychowawcami uczestniczyli w warsztatach prowadzonych przez Panią Joannę Cyrzan-Plutę, Kierownik Kuratorów Sądowych SąduRejonowego w Starogardzie Gdańskim, pt. „Twoje decyzje, Twoja przyszłość – co...

Więcej...

Jesienny Bal Integracyjny w klasie 3c

Jak co roku w klasie 3c odbył się Jesienny Bal Integracyjny. W sali panowała wyjątkowa atmosfera – dzieci bawiły się przy dźwiękach muzyki, uczestniczyły w grach,konkursach i wspólnych tańcach. Nie...

Więcej...

Jesienny Bal Integracyjny w klasie 3c

Jesienny Bal Integracyjny w klasie 3c

Jak co roku w klasie 3c odbył się Jesienny Bal Integracyjny. W sali panowała wyjątkowa atmosfera – dzieci bawiły się przy dźwiękach muzyki, uczestniczyły w grach, konkursach i wspólnych tańcach.

Więcej...

W HOŁDZIE NIEPODLEGŁEJ: SZKOLNE OBCHODY …

W HOŁDZIE NIEPODLEGŁEJ: SZKOLNE OBCHODY ŚWIĘTA 11 LISTOPADA

Dzień 7 listopada 2025 roku zapisał się w kalendarzu naszej szkoły jako niezwykły dzień refleksji, edukacji i wspólnego świętowania patriotyzmu. Cała społeczność szkolna z dumą i zaangażowaniem wzięła udział w...

Więcej...

Uczniowie klas II w akcji "Śniadani…

Uczniowie klas II w akcji "Śniadanie Daje Moc"

Uczniowie klas II z ochotą i wielkim zaangażowaniem wzięli udział w Ogólnopolskiej Akcji "Śniadanie Daje Moc", przygotowując pyszne i zdrowe śniadanie. Na talerzach pojawiło się pełnoziarniste pieczywo, smakowite warzywa, soczyste...

Więcej...

Nasza szkoła uczy się uczyć się!

Nasza szkoła uczy się uczyć się!

W roku szkolnym 2025/2026 nasza szkoła realizuje ogólnopolski projekt edukacyjny „Uczę się uczyć się”. Jego celem jest wzmacnianie kompetencji uczniów w zakresie efektywnego uczenia się – poprzez poznawanie i praktyczne...

Więcej...

Uczniowie klas 5b, 6b i 6c tworzą mroczn…

Uczniowie klas 5b, 6b i 6c tworzą mroczne opowiadania

Uczniowie klas 5b, 6b i 6c przenieśli się do świata grozy i tajemnic. Podczas zajęć języka polskiego tworzyli mrożące krew w żyłach opowiadania – w ciemnej sali, przy blasku latarek…

Więcej...

Klasy 5a i 5b z wizytą w Komendzie Powia…

Klasy 5a i 5b z wizytą w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim

W ramach innowacji pedagogicznej „Otwórz drzwi do przyszłości – poznaj zawody” uczniowie klas 5a i 5b odwiedzili Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim. Podczas wizyty uczniowie zapoznali się...

Więcej...

Klasa 5b na "Placu Broni"

Klasa 5b na "Placu Broni"

Uczniowie klasy 5b wykonali makiety Placu Broni różnymi technikami plastycznymi w ramach omawiania lektury „Chłopcy z Placu Broni”.

Więcej...

Klasy ósme tworzą modele wulkanów

Klasy ósme tworzą modele wulkanów

Uczniowie klas ósmych po zajęciach geografii poświęconych zjawiskom wulkanicznym postanowili wcielić się w rolę małych geologów i konstruktorów. 

Więcej...

Zajęcia wyrównawcze z matematyki w ramach projektu „Widzę, doświadczam, rozumiem”

    Na zajęcia wyrównawcze z matematyki uczęszczają dzieci ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi, mające trudności z opanowaniem podstawowych wiadomości i umiejętności z matematyki. W ciągu tygodnia przeprowadzam jedną godzinę zajęć dla kl.5, 1godz. dla kl.6 oraz 1 godz. dla klas 7.

      W czasie zajęć zwracam  szczególną uwagę na dostosowanie wymagań do indywidualnych możliwości uczniów w zakresie:
 - tempa pracy,
- stopnia trudności,
- stosowanych metod nauczania (zwłaszcza metody aktywizujące)
- wprowadzania różnorodnych środków dydaktycznych, pobudzających aktywność ucznia i uczących logicznego myślenia.
 Stosuję metody aktywizujące oraz wprowadzam  różnorodne środki dydaktyczne pobudzające ich aktywność i logiczne myślenie (gry dydaktyczne, krzyżówki, domina, rebusy).

     Dzieci w trakcie zajęć uzupełniają braki w wiadomościach matematycznych, utrwalają wiadomości zdobyte na lekcjach. Rozwijają również umiejętność czytania tekstu matematycznego ze zrozumieniem, doskonalą sprawność rachunkową oraz kształtują pozytywne nastawienie do podejmowania wysiłku intelektualnego.

                Barbara Wentowska – nauczyciel matematyki

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour