• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Sukces w XXI Powiatowym Konkursie Ortogr…

Sukces w XXI Powiatowym Konkursie Ortograficznym „Dyktando Kociewskie”

Z dumą informujemy, że uczeń klasy 3a, Antoni Lutka, zdobył III miejsce w XXI Powiatowym Konkursie Ortograficznym „Dyktando Kociewskie”. Było to wyjątkowo trudne dyktando, wymagające doskonałej znajomości zasad ortografii.

Więcej...

IV edycja Szkolnego Dyktanda Ortograficz…

IV edycja Szkolnego Dyktanda Ortograficznego „Mistrz Ortografii"

17 października odbyła się IV edycja Szkolnego Dyktanda Ortograficznego „Mistrz Ortografii" Celem konkursu jest promowanie umiejętności w zakresie stosowania zasad ortograficznych.

Więcej...

Żywa lekcja historii pt. „Droga do niepo…

Żywa lekcja historii pt. „Droga do niepodległości”

12 listopada chętni uczniowie brali udział w lekcji żywej historii  pt. „Droga do niepodległości”. Lekcję poprowadził Pan Damian Klinkosch z Agencji Artystycznej „Atena”.

Więcej...

Uczniowie klas młodszych w ogólnopolskim…

Uczniowie klas młodszych w ogólnopolskim programie edukacyjnym "Śniadanie daje moc"

Na początku listopada uczniowie klas młodszych po raz kolejny uczestniczyli w ogólnopolskim programie edukacyjnym "Śniadanie daje moc". Celem akcji jest promowanie zasad zdrowego odżywiania oraz zwiększenie świadomości uczniów na temat...

Więcej...

Szkolne Koło czytelniczo-turystyczne ucz…

Szkolne Koło czytelniczo-turystyczne uczestniczyło w "Imprezie na Orientację"

11 listopada uczennice koła czytelniczo-turystycznego świętowały aktywnie podczas Imprezy na Orientację na terenie okolic Kręgskiego Młyna. Chociaż pogoda była prawdziwie listopadowa, to nie brakowało dobrego nastroju, a na mecie pysznych...

Więcej...

Pomoc dla powodzian

Pomoc dla powodzian

Drodzy Rodzice i Uczniowie, z całego serca pragniemy podziękować za Wasze zaangażowanie i wsparcie w naszej akcji pomocy powodzianom. Dzięki Waszej hojności i otwartości na potrzeby innych udało nam się zebrać...

Więcej...

Dzień Szalonego Ubioru oraz Dzień Dyni

Dzień Szalonego Ubioru oraz Dzień Dyni

30 października świętowaliśmy w naszej szkole Dzień Szalonego Ubioru oraz Dzień Dyni zainicjowane przez Samorząd Uczniowski.

Więcej...

Klasa 3a w Teatrze Muzycznym w Gdyni

Klasa 3a w Teatrze Muzycznym w Gdyni

29 października uczniowie klasy 3a mieli okazję odwiedzić Teatr Muzyczny w Gdyni, gdzie obejrzeli mini musical przygodowy zatytułowany „Tylko grzecznie”.

Więcej...

Klasa 4B w "Kuchni Pana Kleksa…

Klasa 4B w "Kuchni Pana Kleksa"

Na lekcji języka polskiego uczniowie klasy 4b przygotowali magiczne dania prosto z kuchni pana Kleksa.

Więcej...

Dagmara Chmielecka finalistką wojewódzkiego konkursu z języka polskiego

    W  roku szkolnym 2019/2020 uczennice naszej szkoły rozwijające swoje zainteresowania przystąpiły do organizowanego corocznie przez Pomorskiego Kuratora Oświaty w Gdańsku konkursu przedmiotowego z języka polskiego.

 Konkurs jest kierowany do uczniów przejawiających  zdolności humanistyczne, dla których nauka jest pasją i przygodą.                                                                          

   Celem jego jest rozwijanie uzdolnień i zainteresowań,  zdolności stosowania zdobytej wiedzy w praktycznym działaniu, tworzenie płaszczyzny pozytywnej i twórczej rywalizacji uczniów  oraz promowanie szkół wspierających uzdolnienia młodzieży.

     Konkursy kuratoryjne przebiegają w trzech etapach: szkolnym, rejonowym i wojewódzkim. Do etapu rejonowego zakwalifikowały się nasze trzy uczennice: Basia Warembier, Monika Warembier z klasy VII i Dagmara Chmielecka z klasy VIII.

     W III etapie  wśród zakwalifikowanych 168 uczniów z całego województwa pomorskiego znalazła się nasza Dagmara.

     Właśnie  zakończył się ostatni etap konkursu i z przyjemnością możemy ogłosić, że  tytuł  Finalistki Kuratoryjnego Konkursu z Języka Polskiego uzyskała Dagmara Chmielecka.

     Test na etapie wojewódzkim składa się wyłącznie z pytań otwartych, sprawdzających przede wszystkim umiejętność interpretowania tekstów literackich na poziomie dosłownym, metaforycznym i symbolicznym oraz formułowania dojrzałych i krytycznych opinii. Uczniowie muszą także wykazać się umiejętnością pisania rozprawki, która cechuje się wysoką sprawnością językową oraz przywołaniem odpowiednich kontekstów literackich.                

     Życzymy Dagmarze dalszych sukcesów, nowych wyzwań oraz realizacji pasji także pozaszkolnych.

     Jesteśmy dumni, że do naszej szkoły uczęszcza tak zdolna uczennica.

     Sukcesy uczniów są sukcesami rodziców i  szkoły.

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour