• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Sukces w XXI Powiatowym Konkursie Ortogr…

Sukces w XXI Powiatowym Konkursie Ortograficznym „Dyktando Kociewskie”

Z dumą informujemy, że uczeń klasy 3a, Antoni Lutka, zdobył III miejsce w XXI Powiatowym Konkursie Ortograficznym „Dyktando Kociewskie”. Było to wyjątkowo trudne dyktando, wymagające doskonałej znajomości zasad ortografii.

Więcej...

IV edycja Szkolnego Dyktanda Ortograficz…

IV edycja Szkolnego Dyktanda Ortograficznego „Mistrz Ortografii"

17 października odbyła się IV edycja Szkolnego Dyktanda Ortograficznego „Mistrz Ortografii" Celem konkursu jest promowanie umiejętności w zakresie stosowania zasad ortograficznych.

Więcej...

Żywa lekcja historii pt. „Droga do niepo…

Żywa lekcja historii pt. „Droga do niepodległości”

12 listopada chętni uczniowie brali udział w lekcji żywej historii  pt. „Droga do niepodległości”. Lekcję poprowadził Pan Damian Klinkosch z Agencji Artystycznej „Atena”.

Więcej...

Uczniowie klas młodszych w ogólnopolskim…

Uczniowie klas młodszych w ogólnopolskim programie edukacyjnym "Śniadanie daje moc"

Na początku listopada uczniowie klas młodszych po raz kolejny uczestniczyli w ogólnopolskim programie edukacyjnym "Śniadanie daje moc". Celem akcji jest promowanie zasad zdrowego odżywiania oraz zwiększenie świadomości uczniów na temat...

Więcej...

Szkolne Koło czytelniczo-turystyczne ucz…

Szkolne Koło czytelniczo-turystyczne uczestniczyło w "Imprezie na Orientację"

11 listopada uczennice koła czytelniczo-turystycznego świętowały aktywnie podczas Imprezy na Orientację na terenie okolic Kręgskiego Młyna. Chociaż pogoda była prawdziwie listopadowa, to nie brakowało dobrego nastroju, a na mecie pysznych...

Więcej...

Pomoc dla powodzian

Pomoc dla powodzian

Drodzy Rodzice i Uczniowie, z całego serca pragniemy podziękować za Wasze zaangażowanie i wsparcie w naszej akcji pomocy powodzianom. Dzięki Waszej hojności i otwartości na potrzeby innych udało nam się zebrać...

Więcej...

Dzień Szalonego Ubioru oraz Dzień Dyni

Dzień Szalonego Ubioru oraz Dzień Dyni

30 października świętowaliśmy w naszej szkole Dzień Szalonego Ubioru oraz Dzień Dyni zainicjowane przez Samorząd Uczniowski.

Więcej...

Klasa 3a w Teatrze Muzycznym w Gdyni

Klasa 3a w Teatrze Muzycznym w Gdyni

29 października uczniowie klasy 3a mieli okazję odwiedzić Teatr Muzyczny w Gdyni, gdzie obejrzeli mini musical przygodowy zatytułowany „Tylko grzecznie”.

Więcej...

Klasa 4B w "Kuchni Pana Kleksa…

Klasa 4B w "Kuchni Pana Kleksa"

Na lekcji języka polskiego uczniowie klasy 4b przygotowali magiczne dania prosto z kuchni pana Kleksa.

Więcej...

Laboratoria przyszłości

Uczniowie z klasy 5a i 5b podczas cotygodniowych zajęć „Robotyka i programowanie” naukę programowania zapoczątkowali z aplikacją SkriApp, po nich przyszedł czas na samodzielne budowanie robotów edukacyjnych SkriBot, które okazały się dużym wyzwaniem. Zajęcia angażowały uczniów do rozwiązywania kolejnych zadań oraz pobudzały ich kreatywność i zdolność logicznego myślenia. Okazało się, że nauka może być świetną zabawą.

W ramach projektu ,,Laboratoria przyszłości” została zakupiona między innymi drukarka 3D, która wzbudziła ogromne zainteresowanie uczniów. Uczniowie mogli zobaczyć elementy do druku oraz decydować o wielkości projektowanego modelu. Drukarka 3D na pewno będzie urozmaiceniem na lekcjach informatyki i nie tylko.
Uczniowie klasy szóstej i siódmej zostali wprowadzeni w świat modelowania 3D. Na lekcjach informatyki wykonali swoje pierwsze projekty w programie Tinkercad. Jest to darmowy program do modelowania 3D online, który działa w przeglądarce internetowej. Uczniowie zapoznali się z możliwościami wykorzystania drukarki 3D. Mieli okazję zobaczyć efekty pracy drukarki 3D – wydrukowaliśmy jeden z projektów znajdujących się w bibliotece modeli. Na drukowanie projektów stworzonych przez uczniów przyjdzie w kolejnych miesiącach.

No właśnie! Świat VR (z ang. virtual reality) ma wiele możliwości. Może być stosowany do prowadzenia lekcji, projektowania modeli 3D, prowadzenia obliczeń, rysowania, tworzenia różnych koncepcji lub – po prostu – grania w gry.

Na przykład:
wirtualna podróż do Londynu i nauka angielskiego,
projektowanie modeli 3D (budynki, meble),
ćwiczenia pracy w grupie (6 osób naraz może połączyć się w jednym kręgu),
lekcje geografii (podróż „palcem po mapie”),
lekcje biologii (życie zwierząt obserwowane „z bliska),

Pomoce edukacyjne zostały zakupione z w ramach rządowego programu #LaboratoriaPrzyszłości.

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour