|
Egzamin na kartę rowerową
![]() 17 czerwca 2025 r. uczniowie naszej szkoły pomyślnie zdali egzamin na kartę rowerową. Zanim jednak przystąpili do egzaminu praktycznego, wykazali się wiedzą z zakresu przepisów ruchu drogowego zdając test wiedzy. Więcej...Spotkanie z policją
![]() 10 czerwca szkołę odwiedziła asp. szt. Karolina Przybyłowicz. W spotkaniu wzięły udział klasy IIII, IV, V i VIA. Tematem spotkania było szeroko rozumiane bezpieczeństwo, w tym zagrożenia i konsekwencje stosowania... Więcej...Drugi semestr pełen naukowych czarów!
![]() W klasie trzeciej od stycznia znów co miesiąc zamienialiśmy się w małych naukowców. Nowy semestr zaczęliśmy z... pędem! Nasz balon – nadmuchany własnymi siłami i wypuszczony – pokazał, co to znaczy... Więcej...Klasy 4a i 4b na biwaku w Borzechowie
![]() W dniach 5 i 6 czerwca 2025 r. klasy 4a i 4b wzięły udział w biwaku w Borzechowie. Uczniowie zostali podzieleni na dwie drużyny, które rywalizowały ze sobą w licznych... Więcej...Klasy I w Zagrodzie Kociewskiej
![]() 3 czerwca uczniowie klas I wzięli udział w wycieczce do Zagrody Kociewskiej w Godziszewie. Dzieci miały możliwość obcowania z naturą, karmienia zwierząt gospodarskich, zabawy na świeżym powietrzu. Więcej...Dzień Dziecka w Środowiskowym Domu Pomoc…
![]() Klasy 4a i 4b wzięły udział w uroczystych obchodach Dnia Dziecka w Środowiskowym Domu Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim. Więcej...Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego ''…
![]() Wiosna to pora roku, która inspiruje do twórczości plastycznej. Wszystko staje się kolorowe i pachnące. W tegorocznym wiosennym konkursie plastycznym pt. „WIOSENNY PEJZAŻ NA KOCIEWIU‘’ zorganizowanym przez wychowawców świetlicy wzięło udział... Więcej... |
Uczniowie z klasy 5a i 5b podczas cotygodniowych zajęć „Robotyka i programowanie” naukę programowania zapoczątkowali z aplikacją SkriApp, po nich przyszedł czas na samodzielne budowanie robotów edukacyjnych SkriBot, które okazały się dużym wyzwaniem. Zajęcia angażowały uczniów do rozwiązywania kolejnych zadań oraz pobudzały ich kreatywność i zdolność logicznego myślenia. Okazało się, że nauka może być świetną zabawą.
W ramach projektu ,,Laboratoria przyszłości” została zakupiona między innymi drukarka 3D, która wzbudziła ogromne zainteresowanie uczniów. Uczniowie mogli zobaczyć elementy do druku oraz decydować o wielkości projektowanego modelu. Drukarka 3D na pewno będzie urozmaiceniem na lekcjach informatyki i nie tylko.
Uczniowie klasy szóstej i siódmej zostali wprowadzeni w świat modelowania 3D. Na lekcjach informatyki wykonali swoje pierwsze projekty w programie Tinkercad. Jest to darmowy program do modelowania 3D online, który działa w przeglądarce internetowej. Uczniowie zapoznali się z możliwościami wykorzystania drukarki 3D. Mieli okazję zobaczyć efekty pracy drukarki 3D – wydrukowaliśmy jeden z projektów znajdujących się w bibliotece modeli. Na drukowanie projektów stworzonych przez uczniów przyjdzie w kolejnych miesiącach.
No właśnie! Świat VR (z ang. virtual reality) ma wiele możliwości. Może być stosowany do prowadzenia lekcji, projektowania modeli 3D, prowadzenia obliczeń, rysowania, tworzenia różnych koncepcji lub – po prostu – grania w gry.
Na przykład:
wirtualna podróż do Londynu i nauka angielskiego,
projektowanie modeli 3D (budynki, meble),
ćwiczenia pracy w grupie (6 osób naraz może połączyć się w jednym kręgu),
lekcje geografii (podróż „palcem po mapie”),
lekcje biologii (życie zwierząt obserwowane „z bliska),
Pomoce edukacyjne zostały zakupione z w ramach rządowego programu #LaboratoriaPrzyszłości.