• 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 4
  • 5
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Lekcja na temat przyrody doliny Wierzycy

Lekcja na temat przyrody doliny Wierzycy

     27 marca odbyła się w naszej szkole lekcja na temat „Zachowania wartości przyrodniczych i krajobrazowych korytarza ekologicznego doliny Wierzycy przez ochronę bioróżnorodności oraz ukierunkowanie wykorzystania tego obszaru” prowadzona przez...

Więcej...

"Żywa lekcja przyrody" - gady …

"Żywa lekcja przyrody" - gady w szkole

     25 marca br. w ramach szkolnych obchodów Międzynarodowego Dnia Ziemi zorganizowano w naszej szkole „żywą lekcję przyrody”.  Tego dnia przybyli do nas goście z prywatną lekcją dotyczącą gadów.

Więcej...

Powiatowe Targi Edukacyjne

Powiatowe Targi Edukacyjne

     Dnia 21 marca 2019 roku uczniowie klasy 8A i 8B brali udział w Powiatowych Targach Edukacyjnych, które odbywały się na hali Zespołu Szkół Ekonomicznych. Mogli oni zapoznać się tam...

Więcej...

Warsztaty nt. "Jak nie marnować żyw…

Warsztaty nt. "Jak nie marnować żywności"

     W marcu uczniowie klas drugich i trzecich uczestniczyli w warsztatach nt. Jak nie marnować żywności, zorganizowanych w Miejskiej Bibliotece Publicznej przez uczniów szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu Zwolnieni z...

Więcej...

Dzień Kobiet w Dwójce

Dzień Kobiet w Dwójce

     12 marca po raz kolejny odbył się teleturniej "Kocham Cię Dwójko". Tym razem z okazji Dnia Kobiet, który świętowaliśmy 8 marca. Zadania, łamigłówki i zagadki sprawiły, że po raz...

Więcej...

Ósme klasy na "Maratonie Zawodowym…

Ósme klasy na "Maratonie Zawodowym" w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie

      Dnia 8 marca klasa 8A i 8B wraz z opiekunami wybrały się na "Maraton Zawodowy " do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie. Na miejscu uczniowie mogli zapoznać...

Więcej...

Pasowanie na czytelnika uczniów klas pie…

Pasowanie na czytelnika uczniów klas pierwszych

     1 marca odbyło się w naszej szkole pasowanie na czytelnika uczniów klas pierwszych. Uczniowie z Klubu czytelniczego przygotowali metodą projektu przedstawienie, na podstawie którego pierwszoklasiści odgadywali tytuły bajek.

Więcej...

10 lutego obchodziliśmy Światowy Dzień K…

10 lutego obchodziliśmy Światowy Dzień Kociewia

     10 lutego obchodziliśmy Światowy Dzień Kociewia. Świetlica szkolna dla uczniów klas II-VIII przygotowała z tej okazji wystawkę promującą nasz region.

Więcej...

Projektowanie przestrzenne w 3D

Projektowanie przestrzenne w 3D

     Korzystamy z darmowych aplikacji i projektujemy w 3D. Na początku zaprojektowaliśmy "pokój nastolatka" potem zbudowaliśmy "dom moich marzeń" aby na końcu stworzyć "projekt własny".

Więcej...

Bezpieczeństwo

Akcja „Moc Bazera czyni bohatera”

      Nasza Szkoła przystąpiła do akcji „Moc Bazera czyni bohatera”. Jest to kampania społeczno-edukacyjna mająca na celu przeciwdziałanie przemocy wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcja rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku i potrwa do grudnia 2013 roku, a swym zasięgiem obejmuje Trójmiasto i okolice.

Więcej informacji na temat naszego udziału w akcji „Moc Bazera czyni bohatera”.


O BEZPIECZEŃSTWO DBAMY ZAWSZE

Prezentacja zasad bezpieczeństwa (Prezentacja MS PowerPoint)
Quiz (plik MS Word)

 

KONKURS BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ

    Nasza szkoła w okresie od 10 października 2012r. do 31 marca 2013r. wykonywała zadania przewidziane regulaminem konkursu Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń.
    Konkurs zorganizowała redakcja miesięcznika Perspektywy Europejskie, Fundacja Państwo Obywatelskie oraz Komitet Honorowy.

 

Regulamin II Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół wszystkich rodzajów i stopni, pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ. (plik pdf)


Link do projektu Bezpieczna Szkoła:  www.bezpieczna-szkola.com


Zbiorcza informacja o wykonaniu zadań konkursowych. (plik pdf)

 

Zadanie 1
Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów wg układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 2
Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości). Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac wg wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu. (plik pdf)

Zadanie 3
Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 4
Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta” – język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego …” Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 5
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze – jak się przed tym bronić? Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 6
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciśnięciem do „paczki”. Wskazany udział specjalisty ds.. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 7
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 8
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”, gdzie szukać pomocy? Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych. (plik pdf)

Zadanie 9
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia …. Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne. (plik pdf)

Zadanie 10
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącego kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. (plik pdf)

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour