• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Uczniowie klas 1-3 uczestniczyli w warsz…

Uczniowie klas 1-3 uczestniczyli w warsztatach organizowanych przez fundację „Kociewiacy dla hospicjum”

9 kwietnia uczniowie z klas 1-3 uczestniczyli w warsztatach organizowanych przez fundację „Kociewiacy dla hospicjum”. Warsztaty miały na celu nie tylko rozwijanie kreatywności, ale także naukę empatii i solidarności.

Więcej...

Konkurs na najciekawszą grę logopedyczną

Konkurs na najciekawszą grę logopedyczną

Konkurs na najciekawszą grę logopedyczną zorganizowano w ramach obchodów Europejskiego Dnia Logopedy. Uczniowie wykazali się zaangażowaniem i niezwykłą kreatywnością, a ich wykonanie mile nas zaskoczyło. Wszystkie gry z pewnością uatrakcyjnią...

Więcej...

Uczniowie klasy 4b wcielili się w postac…

Uczniowie klasy 4b wcielili się w postaci z komiksu

W ramach żywej lekcji języka polskiego uczniowie klasy 4b wcielili się w postaci z komiksu „Kajko i Kokosz. Szkoła latania”. Dzieci przygotowały stroje inspirowane bohaterami serii Janusza Christy, a następnie...

Więcej...

Przeszkolili nas instruktorzy WOŚP w ram…

Przeszkolili nas instruktorzy WOŚP w ramach akcji "Ratujemy i Uczymy Ratować"

3 kwietnia w naszej szkole odbyło się szkolenie nauczycieli powiatu starogardzkiego z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Szkolenie prowadzili instruktorzy WOŚP w ramach akcji "Ratujemy i Uczymy Ratować".

Więcej...

Przeszkolili nas instruktorzy WOŚP w ram…

3 kwietnia w naszej szkole odbyło się szkolenie nauczycieli powiatu starogardzkiego z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Szkolenie prowadzili instruktorzy WOŚP w ramach akcji "Ratujemy i Uczymy Ratować".  "Ratujemy i Uczymy...

Więcej...

Światowy Dzień Muffinka

Światowy Dzień Muffinka

Z inicjatywy klasy 4a obchodziliśmy w szkole nietypowe święto: Światowy Dzień Muffinka. Muffinki, znane również jako babeczki, pochodzą z Anglii, gdzie powstały na przełomie X i XI wieku. Początkowo stanowiły...

Więcej...

Światowy Dzień Muffinka

Z inicjatywy klasy 4a obchodziliśmy w szkole nietypowe święto: Światowy Dzień Muffinka. Muffinki, znane również jako babeczki, pochodzą z Anglii, gdzie powstały na przełomie X i XI wieku. Początkowo stanowiły...

Więcej...

Światowy Dzień Świadomości Autyzmu

Światowy Dzień Świadomości Autyzmu

2 kwietnia obchodziliśmy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Celem akcji jest zwiększenie świadomości społecznej na temat autyzmu oraz zwrócenie uwagi na potrzebę większej empatii i tolerancji dla odmiennych możliwości i potrzeb...

Więcej...

Konkurs InstaLogik

Konkurs InstaLogik

Gratulujemy wiedzy, pasji i motywacji naszym uczniom! Filip Cerowski 5C oraz Dominik Głodek 7A Konkurs InstaLogik VI edycja 2024/2025

Więcej...

Projekt klas ósmych - miniatury zabytków architektury Polski


     Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania.

Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji z różnych źródeł. W pracy metodą projektu uczniowie w szczególności uczą się:

• podejmowania decyzji:  sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;

•poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;

•przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem

prowadzącym projekt;

•prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;

•oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).

Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania. Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji
z różnych źródeł. W pracy metodą projektu u
czniowie w szczególności uczą się:

podejmowania decyzji: sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;

poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;

przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem

prowadzącym projekt;

prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;

oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).

 

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour