• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

TURNIEJ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO

TURNIEJ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO

Dnia 17.04.2024 w PSP6 odbył się TURNIEJ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO. Naszą szkołę reprezentowały dwie drużyny. Starsza grupa w składzie: Kuba Murawski, Julia Pawłowicz, Natalia Sadowska; młodsza grupa w składzie: Aleksander...

Więcej...

Rocznica Zbrodni Katyńskiej

Rocznica Zbrodni Katyńskiej

13 kwietnia na cmentarzu przy ul. 2 Pułku Szwoleżerów Rokitniańskich w Starogardzie Gdańskim uczestniczyliśmy w uroczystościach z okazji 84 rocznicy Zbrodni Katyńskiej. Naszą szkołę reprezentował poczet sztandarowy.

Więcej...

Akcja "DZIECI DZIECIOM"

Akcja "DZIECI DZIECIOM"

Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie i wsparcie organizowanej przez nas zbiórki charytatywnej "DZIECI DZIECIOM". Mnóstwo słodyczy i ponad 200 par skarpetek już dotarło do podopiecznych, którzy przesyłają z wdzięcznością swój uśmiech.

Więcej...

Dzień Mózgu

GŁÓWKA PRACUJE. Tydzień zmagań i zabawy z okazji Światowego Dnia Mózgu. Zobacz więcej: https://youtu.be/OcPHdcZNihc

Więcej...

Ogólnopolski Kociewski Konkurs na Pisank…

Ogólnopolski Kociewski Konkurs na Pisankę Wielkanocną

27 marca Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Starogardzie Gdańskim ogłosiło XX Ogólnopolski Kociewski Konkurs na Pisankę Wielkanocną. Z ogłoszenia wyników wracamy z wyróżnieniem przyznanym uczennicy klasy 2B Emilii Górnej! Gratulujemy!

Więcej...

Szkolny Konkurs Recytatorski dla klas I-…

Szkolny Konkurs Recytatorski dla klas I-III

22 marca odbył się Szkolny Konkurs Recytatorski dla klas I-III. Wszyscy uczestnicy konkursu zaprezentowali się wspaniale, pięknie recytując wybrane przez siebie utwory o tematyce wiosennej.

Więcej...

Góra grosza

Góra grosza

W lutym zorganizowano w naszej szkole zbiórkę pieniędzy „Góra Grosza” na rzecz Towarzystwa Nasz Dom. Zbierali wszyscy uczniowie i pracownicy szkoły. Zebrane pieniądze pomogą dzieciom z domów dziecka.

Więcej...

Konkurs na Kociewską Palmę Wielkanocną

Konkurs na Kociewską Palmę Wielkanocną

W sobotę w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 w Starogardzie Gdańskim przy ul. Traugutta odbył się finał XV edycji konkursu na Kociewską Palmę Wielkanocną. Uczestnicy zaprezentowali nie tylko piękne, ale...

Więcej...

Tydzień uważności

Tydzień uważności

Pierwszy w naszej szkole Tydzień Uważności już za nami! To był dobry czas, w którym mogliśmy skupić się na relacjach i obserwacji samych siebie. Poznaliśmy znaczenie prawidłowego oddechu oraz nauczyliśmy...

Więcej...

Projekt klas ósmych - miniatury zabytków architektury Polski


     Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania.

Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji z różnych źródeł. W pracy metodą projektu uczniowie w szczególności uczą się:

• podejmowania decyzji:  sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;

•poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;

•przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem

prowadzącym projekt;

•prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;

•oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).

Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania. Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji
z różnych źródeł. W pracy metodą projektu u
czniowie w szczególności uczą się:

podejmowania decyzji: sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;

poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;

przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem

prowadzącym projekt;

prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;

oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).

 

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour