|
Egzamin na kartę rowerową
![]() 17 czerwca 2025 r. uczniowie naszej szkoły pomyślnie zdali egzamin na kartę rowerową. Zanim jednak przystąpili do egzaminu praktycznego, wykazali się wiedzą z zakresu przepisów ruchu drogowego zdając test wiedzy. Więcej...Spotkanie z policją
![]() 10 czerwca szkołę odwiedziła asp. szt. Karolina Przybyłowicz. W spotkaniu wzięły udział klasy IIII, IV, V i VIA. Tematem spotkania było szeroko rozumiane bezpieczeństwo, w tym zagrożenia i konsekwencje stosowania... Więcej...Drugi semestr pełen naukowych czarów!
![]() W klasie trzeciej od stycznia znów co miesiąc zamienialiśmy się w małych naukowców. Nowy semestr zaczęliśmy z... pędem! Nasz balon – nadmuchany własnymi siłami i wypuszczony – pokazał, co to znaczy... Więcej...Klasy 4a i 4b na biwaku w Borzechowie
![]() W dniach 5 i 6 czerwca 2025 r. klasy 4a i 4b wzięły udział w biwaku w Borzechowie. Uczniowie zostali podzieleni na dwie drużyny, które rywalizowały ze sobą w licznych... Więcej...Klasy I w Zagrodzie Kociewskiej
![]() 3 czerwca uczniowie klas I wzięli udział w wycieczce do Zagrody Kociewskiej w Godziszewie. Dzieci miały możliwość obcowania z naturą, karmienia zwierząt gospodarskich, zabawy na świeżym powietrzu. Więcej...Dzień Dziecka w Środowiskowym Domu Pomoc…
![]() Klasy 4a i 4b wzięły udział w uroczystych obchodach Dnia Dziecka w Środowiskowym Domu Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim. Więcej...Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego ''…
![]() Wiosna to pora roku, która inspiruje do twórczości plastycznej. Wszystko staje się kolorowe i pachnące. W tegorocznym wiosennym konkursie plastycznym pt. „WIOSENNY PEJZAŻ NA KOCIEWIU‘’ zorganizowanym przez wychowawców świetlicy wzięło udział... Więcej... |
Na zajęcia wyrównawcze z matematyki uczęszczają dzieci ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi, mające trudności z opanowaniem podstawowych wiadomości i umiejętności z matematyki. W ciągu tygodnia przeprowadzam jedną godzinę zajęć dla kl.5, 1godz. dla kl.6 oraz 1 godz. dla klas 7.
W czasie zajęć zwracam szczególną uwagę na dostosowanie wymagań do indywidualnych możliwości uczniów w zakresie:
- tempa pracy,
- stopnia trudności,
- stosowanych metod nauczania (zwłaszcza metody aktywizujące)
- wprowadzania różnorodnych środków dydaktycznych, pobudzających aktywność ucznia i uczących logicznego myślenia.
Stosuję metody aktywizujące oraz wprowadzam różnorodne środki dydaktyczne pobudzające ich aktywność i logiczne myślenie (gry dydaktyczne, krzyżówki, domina, rebusy).
Dzieci w trakcie zajęć uzupełniają braki w wiadomościach matematycznych, utrwalają wiadomości zdobyte na lekcjach. Rozwijają również umiejętność czytania tekstu matematycznego ze zrozumieniem, doskonalą sprawność rachunkową oraz kształtują pozytywne nastawienie do podejmowania wysiłku intelektualnego.
Barbara Wentowska – nauczyciel matematyki